TURCK

Kapcsolat

Estók Tibor

Ügyvezető

+36 30 984 2530

Tibor.estok@turck.com

www.turck.hu

Mi a közös a hiba nélküli kiszállításban, a megbízható szállítási időkben, és az agilis, akár 1 darabos tételmennyiségben történő termelésben? Mindezekhez nélkülözhetetlen, hogy a folyamatokról valós időben, érintés- és papírmentesen, folyamatosan és átláthatóan kapjunk adatokat. Ebben segít a Turck RFID rendszere.

 

A kiállításon egy ilyen rendszert mutatunk be. Automatikusan, érintés mentesen fogunk szállítmányt ellenőrizni, lokációt meghatározni, és a fizikai eszközök mozgását nyomonkövetni.

 

A Turck Hungary Kft. ügyvezetője, Estók Tibor november 5-én, kedden 14:35-kor tart előadást az Innovációval az automatizált jövőbe szekcióban arról, hogyan csökkenti az RFID a logisztika veszteségeit és segíti elő a digitalizációt.

 

Miért kellene RFID rendszert használni? Elavult folyamatok, bonyolult struktúrák, valamint a magas költségek ugyanazon kihívás elé állítják a gyártás és a logisztika területén működő cégeket: a versenyképesség megőrzése érdekében a valós idejű információn alapuló gyors döntéshozatal egyre fontosabbá válik. 

Az RFID-rendszerek áthidalják a termelés fizikai világa és az IT-alapú MES-, illetve ERP-rendszerek közötti hézagot. Az objektumokat az IT-rendszerekkel összekapcsolva az RFID-rendszerek megteremtik a lean folyamatokhoz és digitalizált szállítási láncokhoz szükséges átláthatóságot. Az összegyűjtött információk, mint például idők, helyszínek, felhasználók vagy elvégzett folyamatok, olyan okos funkciók működtetését teszik lehetővé, mint az automatizált gyártási és rendelési folyamatok, a hibaforrások azonosítása vagy a szűk keresztmetszetek megbízható előrejelzése.

Rendszereink segítségével ügyfeleink a logisztika és készletgazdálkodás több területén tudják költségeiket jelentősen csökkenteni. A kiszállítás pontosságának növelése az ügyfélélmény növelése mellett a hibás kiszállítások költségét csökkenti. A göngyölegek követésével emelhetjük a forgási sebességet, így jelentősen csökkentve a lekötött tőkét és a göngyölegek pótlásának költségét. Automata árubeérkeztetéssel, a leltározás támogatásával és lokációmeghatározással emberi munkát tudunk kiváltani. Digitális, érintésmentes nyomonkövetéssel a papírmunkát cseréljük le, amivel megbízható, gyors és pontos adatforrást kapunk.

 

Miért a Turck RFID-rendszerei? A Turck ügyfelei élvezhetik a partnerünk, a Turck Vilant Systems kulcsrakész RFID-megoldásai által nyújtott előnyöket. Házon belüli köztes szoftvert és ERP-integrációt tartalmazó teljes körű RFID-megoldásokat kínálnak, melyeket világszerte immár több, mint 1000 helyszínen telepítettek. A Turck sok éves gyártásvezérlési RFID-tapasztalatával ötvözve komplett megoldásokat kínálunk, melyek lefedik a teljes ellátási és termelési láncot – a beszállítótól a gyártáson át egészen a kiszállításig.

 

A Turck egy német központú multinacionális vállalat, globálisan jelenléttel az ipar és a logisztika automatizálásában. 3 kontinensen 7 lokációban gyártjuk automatizálási eszközeinket. 30 országban jelenlévő leányvállalatainkkal, 5000 alkalmazottunkkal és további 60 országban jelenlévő értékesítési partnereinkkel képesek vagyunk bárhol a világon teljes megoldásokat szállítani.

X