RÉSZLETES PROGRAM

Az előadások leírásáért kattintson az előadás címére.

  • 0. nap

    2020. 11. 10.

  • 1. nap

    2020. 11. 11.

  • 2. nap de.

    2020. 11. 12.

  • 2. nap du.

    2020. 11. 12.

  • 3. nap

    2020. 11. 13.

    Összes kinyitása +
  • Az Európai Logisztikai Szövetség évente díjazza a legjobb európai logisztikai projektet. Idén rengeteg pályázat közül az alábbi hat került be döntőbe: http://www.elalog.eu/ela-awards-2020-finalists Az eseményen a nyitó plenáris ülés után 15-15 percben mutatkoznak be a projektek, melyek közül a győztesek kiválasztásában a részvevők szavazatai is számítani fognak. Részletes program: 14:00 - 14:30: Keynote presentation Prof. Richard Wilding OBE "Supply Chain Leadership: The critical element?!
    ELA AWARDS 2020
    Where
    Brüsszel és online


    Összes kinyitása +
  • Az amerikai-kínai konfliktus mára a világpolitika legfontosabb, a világ egész berendezkedését meghatározó jelenségévé vált. Lassan, de biztosan véget ér a káosz évtizede és helyét egy új világrend és vele együtt egy új ideológia veszi át. A két óriási közt lévő országoknak már most is kisebb tere van lavírozgatásra, mint akár néhány éve, és nemsokára még kevesebb marad. Mit jelent mindez Magyarország számára? Milyen választások elé leszünk állítva? Mit lenne jó tenni? Miért nincs sok esélye, hogy így is teszünk? Az előadás ezeket a kérdéseket fogja boncolgatni.
    Nyitó plenáris ülés

  • https://www.frankrozemeijer.com/
    Nyitó plenáris ülés

  • Logisztika fenntarthatóan

  • A Magyar Lean & Green Program azért alakult, hogy a logisztikai tevékenységeiket fejleszteni szándékozó, és ezáltal a CO2 kibocsátás csökkentéséért tenni akaró vállalatok és a Platformot segítő szervezetek számára fórumot teremtsen a nemzetközi Lean & Green Program célkitűzéseinek és szakmai támogató rendszerének megfelelően (https://gs1hu.org/lean-and-green). A Programhoz csatlakozó vállalatok egy olyan zártkörű, nemzetközileg is elismert, célkitűzései okán napról-napra egyre magasabb presztízsű Platform tagjai lehetnek, amelyben nemzetközi jó példákat ismerhetnek meg, és megoszthatják egymással kihívásaikat egyben elért jó gyakorlataikat, megoldásaikat hasonlóan gondolkozó vállalatok képviselőivel. A hazai Programhoz elsőként csatlakozó STI Hungary Kft. ismerteti motivációit, elképzeléseit és megtett lépeseit a Lean & Green Programhoz kapcsolódóan, ezzel is segítve a Program iránt érdeklődő vállalkozásokat, szervezeteket ez irányú szándékaik és lehetőségeik átgondolásában.
    Logisztika fenntarthatóan

  • Egyetemek jelene és jövője

  • A machine learning (ML) kétség kívül az egyik olyan technológia, amely napjainkban lázban tartja az ellátásilánc-menedzsmentben dolgozó szakembereket. Ugyan a technológia már évtizedek óta létezik, mégis az utóbbi időszakban kezdett el igazán bekerülni a köztudatba, de a rengeteg elméleti kutatás és hangzatos cikk ellenére még mindig viszonylag kevés valódi, gyakorlati példáról hallani. Az előadásban egyrészt-esettanulmány szerűen ismertetném azt, hogy az Unilever, mint az egyik vezető fogyasztási cikkeket forgalmazó vállalat milyen utat járt be eddig a machine learning alkalmazásával demand planningben. Másrészt, jelenleg a témában egyébként is kutatást végzek, a machine learning példáján keresem a választ arra, hogy hogyan lehetne az ember-gép kapcsolatokat jobbá és hatékonyabbá tenni. Ennek keretein belül több ország (Unileveres) demand plannereivel készítek mélyinterjúkat, így nem csak a magyarországi példát tudnám bemutatni. Továbbá, ennek a kutatásnak az eredményei megadnák az elméleti hátteret a témához, illetve jobban kontextusba helyeznék azt, mintha csak a jelenlegi folyamatokat és eredményeket ismertetném.
    Tervezni a tervezhetetlent

  • Napjainkban a fenntarthatóságot, mint környezetvédelmi fogalmat emlegetjük. De valóban fenntarthatóvá válik egy gazdálkodó szervezet működése csak a környezetvédelmi fejlesztésekre támaszkodva? Elegendő a környezeti hatások csökkentése annak érdekében, hogy ez az üzleti megközelítés a vállalat hosszú távú értékét növelje? A Raben Trans European Hungary Kft-nél valljuk, hogy a környezetvédelem a fenntarthatóság egyik fontos eleme, de nem az egyetlen. Számunkra a fenntarthatóság nem csak piaci lehetőséget teremt, hanem egy összetett folyamat, amely jelentősen kihat a stratégiai és működési folyamatokra is. A Raben elindult ezen az úton. Bemutatva stratégiánkat, szeretnénk ösztönözni a mindenkit a változásra.
    Logisztika fenntarthatóan

  • Lean folyamatfejlesztés

  • Előadásom során egy kiválasztott folyamaton (új termék piaci bevezetése) keresztül szeretném bemutatni, hogy a szolgáltatási szektorban milyen módon járulhat hozzá a lean szemlélet és eszközök tárháza a hatékonyabb működéshez, illetve szeretném megosztani az általam tapasztalt kihívások tanúságait az érdeklődőkkel.
    Lean folyamatfejlesztés

  • E-kereskedelem: Fókuszban az élelmiszer

  • Kockázatmenedzsment

  • A vállalatok még ma sem fordítanak elég energiát a beszerzési funkció kategória menedzsment alapú működtetésére. Az egyes kategóriákra vonatkozó kategória stratégiák kialakítása is elmarad vagy hiányos. A vállalati kockázatkezelés - ha van - is főként a pénzügyi kockázatokra fókuszál. Ritka az olyan megoldás, ami a beszerzésre és az ellátási lánc többi elemére is hangsúlyt helyez. Az előadás során néhány strukturális megközelítés bemutatása mellett konkrét projektek eredményeinek megosztásával kívánjuk a vállalatok figyelmét a téma fontosságára felhívni, hogy az egyes kategóriákban fellépő kockázatok, és azok kezelése hogyan hat a teljes ellátási láncra, és azon keresztül a vállalat eredményességére.
    Kockázatmenedzsment

  • E-kereskedelem: Fókuszban az élelmiszer

  • 2020 áprilistól az Auchan átvette a központi szárazáru raktár üzemeltetését a korábbi szolgáltatótól. A raktár üzemeltetése korábban szerződött partner végezte, ez a kompetencia nem volt meg a vállalatban. Az átvételre való felkészülésben a lean módszereket és eszközöket alkalmaztuk, hogy felkészüljünk erre az új feladatra.
    Lean folyamatfejlesztés

  • E-kereskedelem: Fókuszban az élelmiszer

  • A vállalatok leginkább az IT területre értelmezik az BCP-t a rendszerek esetleges összeomlása esetére. Ritkábban – a pandémia megmutatta, hogy főleg a pénzügyi szektorban – az ügyfélkiszolgálásban érintett területeken is találunk üzletmenet folytonosságot biztosító terveket. A beszerzésben és az ellátási láncban, azon belül is logisztikában több apró szabályt, praktikát ma is megtalálunk, de átfogó BCP-re ritkán találni példát. Az előadás során a kérdéskört a rendkívüli helyzetek kezelésére és megelőzésére használható kockázatkezelő megoldásokat, módszereket és példákat mutatjuk be.
    Kockázatmenedzsment

  • A lean folyamatfejlesztés sikeressége nagy mértékben múlik az emberi tényezőn. Mégis igen kis hangsúlyt fektetünk ezen képességek fejlesztésére. Előadásunkban megmutatjuk a soft skill fontosságát és néhány olyan módszert, megközelítést, amikkel erősíteni lehet az emberek közti együttműködést, hogyan lehet a változás miatti ellenállást támogatássá formálni - ezen keresztül pedig egy egészséges és folyamatosan fejlődő közeget építeni.
    Lean folyamatfejlesztés

  • Tapasztalatok megosztása, hogy miként kezelte a TS TECH Hungary Kft. a koronavírus első hullámát. Miként tudta a tavaszi időszakban a vállalat profitabilitását megtartani, miként tudta az alkalmazottait biztosítani.
    Lean folyamatfejlesztés

  • * Offline-ból online-ba, avagy milyen tendenciák jellemezték az online kereskedelmi piacot általánosságban a koronavírus előtt. * Milyen teendők előzik meg egy webshop indítását, milyen napi teendőkkel jár egy webshop üzemeltetése és mennyiben egyszerűsíti az életét egy webshop tulajdonosnak a kiszervezett logisztika. Pár ügyfél példával fűszerezve. * A korszerű raktározásmenedzsment a webshop logisztika területén. * A COVID hatása az online kereskedelmi piacra. Mik voltak a tendenciák a forgalmi és a készletgazdálkodási területeken.
    E-kereskedelem: Fókuszban az élelmiszer

  • Neves hazai vállalatok beszerzési vezetői osztják meg a pandémia okán szerzett tapasztalataikat és beszélgetnek arról, hogy mit tettek eddig és mit terveznek tenni a jövőbeni hasonló helyzetek kezelésére. Milyen kockázatkezelő megoldásokat vezettek be az eddigieken felül, hogyan újítják meg a beszerzési kategória stratégiáikat. Mit tartanak a legfontosabb tanulságnak a pandémia első hulláma során tapasztaltakból és a jelenlegi második hullámban is előjöttek-e ugyanazok a problémák. Netán működnek már a tanulságok alapján megtett intézkedések és változtatások?
    Kockázatmenedzsment

  • Lean folyamatfejlesztés

  • B2C – a paletta, a kályha, a kád, a napozóágyak is házhoz mennek. B2C megoldás gyűjtőhálózatban –kimagasló vevőkiszolgálással, ügyfélmegelégedettséggel az egész országban. Mit teszünk érte, mik az elvárások, hová fejlődik ez a szegmens?
    E-kereskedelem: Fókuszban az élelmiszer

    Összes kinyitása +
  • A Covid-19 vírust az Egészségügyi Világszervezet márciusban világjárvánnyá nyilvánította. Bár terjedése mindenekelőtt közegészségügyi vészhelyzet, megjelenése óta életünk minden területe gyökeresen megváltozott. Mindennapjaink átalakultak, és jelenleg is tanulunk együtt élni az új, eddig ismeretlen szabályokkal. A vírus terjedésének korai szakaszában is látható, érzékelhető hatása volt az Ellátási láncokban is. A megváltozott körülmények (határ zárak, kijárási korlátozások, szállítási kapacitások csökkenése) tulajdonképpen az Ellátási lánc ellenállóságának élesben történő tesztelése volt. A vizsgán jól szerepelt, hiszen a gazdasági válságot nem az összeomló Ellátási láncok, hanem a nagymértékben megváltozott fogyasztói szokások, vagy kereslet teljes hiánya okozza. A járvány még jelenleg is zajlik, az már most látható, hogy rövid valamint hosszú távon elkerülhetetlen a változás. Az előadás az alábbi kérdésekre keresi a választ: · Hogyan valósul meg az út az új normalitásba? · Melyek a koronavírus hatásai az Ellátási láncokra? · Hogyan járulhat hozzá az ellátási lánc menedzsment a jövőbeni üzleti sikerhez? · Mik a tennivalók a jövő rugalmas ellátási láncának felépítése érdekében?
    Ellátási láncok jövője

  • FIFO automatizálása optikai eszközökkel, raktár és komissiózás automatizálása mobil robotokkal, és más innovációk az intralogisztika terén.
    Intelligens logisztikai megoldások

  • Szabályozási környezet 2021

  • Szabályozási környezet 2021

  • Az Európai Unió támogatásával készült IDDA (Integrated Delivery by Digital Assistance), egy elektronikus üzleti üzenetek biztonságos és gyors létrehozására és továbbítására szolgáló újgenerációs kísérleti eszköz, amely támogatja az ellátási lánc szereplői (gyártók, kereskedők, disztribútorok, stb.) közötti üzleti folyamatokhoz kapcsolódó szabványos, hiteles és pontos adatcserét, mindezt a blockchain technológiával megtámogatva. A szolgáltatás segítségével az élelmiszeripari vállalkozások tovább növelhetik üzleti partnereikkel történő adatkommunikáció hatékonyságát és biztonságát.
    Intelligens logisztikai megoldások

  • Ellátási láncok jövője

  • A Brexit miatt várhatóan keletkező szállítási problémákra adunk átfogó képet és vázoljuk fel miként tud a Samer&Co Shipping Kft alternatívákat és megoldásokat ajánlani.
    Intelligens logisztikai megoldások

  • Tényekre alapozott, magabiztos döntéshozatal a kapacitástervezésben a rendkívül gyorsan változó és kiszámíthatatlan működési környezetben - Mi ebben látjuk a siker egyik kulcsát. Előadásunkban ügyfelünkkel közösen bemutatjuk azt a módszert és eszközt amelyet a Fusion Zrt. is sikerrel használt a Burger King éttermeinek kapacitástervezésében az elmúlt időszakban. Megmutatjuk, hogyan segítette az újra indulás megtervezését az, hogy láthatóvá vált az új folyamatok hatása, még azelőtt, hogy bevezetésre kerültek volna, és hogyan ismerhetők meg saját működésünk rejtelmei.
    Ellátási láncok jövője

  • Járműipari pandémia, avagy innen szép nyerni

  • Hatékonyabban, de hogyan?

  • Technological progress is a driving force for automation of industrial processes. Implementing robots into logistics increases productivity and performance, saves time and money and last but not least eliminates the risk of injuries on the workplace. The market offers multiple options of automation. One of them, which has a main and also leading position, is automation based on vision guided robotics and artificial intelligence. These two elements and their combination have significant contribution on automated material handling in logistic and manufacturing processes. The benefit this automation offers is the possibility to recognize objects of all sizes, shapes and material, which might be randomly placed, oriented and can even overlap. Photoneo will demonstrate this through its fully automated solution of depaletization and sorting of packages and envelopes. In addition we will show how to measure fast moving objects and how to sort them based on their measurements. Photoneo will also present its own automated mobile robot, which does not need any magnetic strips or any other adjusted infrastructure, because it is moving based on 3D vision.
    Intelligens logisztikai megoldások

  • Mindennapi életünk egyik kulcsszava a hatékonyság. Folyamataink kialakítása során arra kell törekednünk, hogy a legkisebb ráfordítással a legjobb eredményt érjük el. Így tudunk fejlődni, versenyképesek maradni. Céljaink elérésére rengeteg eszköz, módszer áll rendelkezésünkre, viszont nem mindegy, hogy a különböző esetekben melyik módszert alkalmazzuk. Előadásomban arról lesz szó, hogyan lett magasabb szintre emelve a szerelőüzem anyagellátási módja úgy, hogy a szerelde mindenféle logisztikai tevékenységet levetkőzve hatékonyabban a szerelésre tudjon fókuszálni. Természetesen alapfeltétel, hogy az új folyamatokat logisztikai oldalról is standardizálva, alacsonyabb költségszinten kell működtetni, hogy a változásoknak ne csak egy nyertese legyen.
    Hatékonyabban, de hogyan?

  • Járműipari pandémia, avagy innen szép nyerni

  • Az előadásban szó lesz általánosan a vezetői kontroll kialakításáról és működtetéséről is akár home office működési rendben. Szó lesz munkatársi alaplistáról, kontrollról és értékelésről. Felsővezetői, ügyvezetői visszajelzések alapján megfogalmazott gyakorlati előnyökről, melyekkel a vezetők hatékonyabban tudják végezni a munkájukat. Továbbá a módszertan megértése végett gyakorlati példák ismertetésére is sor kerül.
    Intelligens logisztikai megoldások

  • Ellátási láncok jövője

  • Járműipari pandémia, avagy innen szép nyerni

  • Az előadás során bemutatjuk milyen üzleti intelligencia kihívásokkal nézett szembe a Waberer's az elmúlt évek során és ezt napjainkra, milyen megoldással oldotta meg. Röviden körüljárjuk a felhasznált technológiát illetve, hogy milyen döntési pontok mentén is történt a kiválasztás . Ezt követően bemutatjuk, hogyan használjuk ezt a gyakorlatban, milyen fuvarozási, logisztikai KPI-ok követése javasolt melyek felgyorsíthatják a szervezet különböző szintjein a döntéshozatalt, illetve ezáltal miként monitorozható a teljes üzleti folyamat a kereskedelmi megbízástól a fuvarozási végrehajtáson át egészen a számlázásig. Tanulságok közül megosztásra kerül, hogy egy hasonló projektben mit érdemes a szállítóra bízni és mi az a tudás, illetve feladat amit házon belül kell tartanunk és hogy miként lehet úgy felépíteni egy hasonló projektet, hogy az már a legelső fázisától támogatni tudja az üzleti döntéshozókat.
    Hatékonyabban, de hogyan?

  • Járműipari pandémia, avagy innen szép nyerni

  • A körforgásos gazdaság kialakításában nagyon fontos, hogy az adott feladatnak legmegfelelőbb csomagolóanyagot válaszuk ki, és gondoljunk annak visszagyűjtésére és újrafeldolgozására. Milyen lehetőségeink vannak ma erre, mit tegyünk ha nem tudjuk kontrollálni a végső fogyasztó hulladékkezelési szokásait? Előadásomban 3 megoldást mutatok be: 1. Az anyag kiválasztásának fontossága: van amiben a papír, van amiben a műanyagok, és van amiben a fém a legjobb megoldás. A rossz helyettesítésnek számos negatív következménye lehet. 2. A felhasználás csökkentése: ugyanazon csomagolási feladatot sokkal kevesebb anyag felhasználásával is meg lehet oldani. Konkrét esettanulmányokat mutatok be. 3. Lebomló vagy újrahasznosítható anyag? Esetleg mindkettő egyszerre? Konkrét megoldást mutatok be termékre, ami mindkét kritériumnak egyaránt megfelel.
    Hatékonyabban, de hogyan?

  • Intelligens logisztikai megoldások

  • Ébresztő plenáris

    Összes kinyitása +
  • Az előadásban azt a kérdést próbálom megválaszolni, hogy az ember megjelenésével véget ért-e az evolúció? A válasz során arra mutatok rá, hogy ember által létrehozott info-kommunikációs technológiai környezet radikális változásai, melyek a társadalmi lét egyetlen vonatkozását sem hagyták érintetetlenül, óhatatlanul visszahatnak a létrehozóra. Az emberi és a mesterséges intelligencia szinergiája az élet földi regényének új fejezete lehet. Az emberi fennmaradáshoz új válaszok és új emberek kellenek. A fennmaradásért folytatott versenyt azok a civilizációk nyerik meg, amelyek az emberi életet átörökítő információs láncot megújítják, ami lehetővé teszi az új generációk tagjai számára a fenntartható fejlődést.
    Plenáris ülés

  • Automatizált belső logisztika

  • Innovációk pandémia idején

  • Beszerzés

  • Intelligens logisztikai megoldások

  • Pneumatika üzletág, egyedi gyártás, nincs vevői előrejelzés, interneten konfigurálható termékek (> 250 ezer késztermék), rövid futamidők (5-7 nap), >40 megmunkáló központ, > 65 gyártócella, >55 000 beszerzett anyag, > 1 300 inditott gyártási rendelés per nap. Milyen informatikai rendszerek és megoldások támogatják a gyártást? Hol és miben tud ehhez segitséget adni egy pici logisztikai AGV robot a Bosch Rexroth-tól?
    Automatizált belső logisztika

  • Fontos tudni, mik azok a lehetőségek, amelyekkel ilyen válsághelyzet idején a cégek biztosítani tudják a megfelelő munkakörülményeket. A logisztikai - szállítmányozási szektorban, ahol a folyamatok nem állnak le a fogyasztói társadalom kiszolgálásának biztosítása érdekében, meg kell találni azokat az újításokat, amelyek minden, munkában résztvevő biztonságát szolgálják. Egyes folyamatok digitalizálása jó szolgálatot tehet ezen a területen (is). Szoftveres segítséggel létrejöhet a teljes mértékben érintés mentes dokumentum kezelés, a telephelyi szabályzatok változásának előzetes kiküldése, a felek közötti kommunikáció, valamint a szállítmányok tervezhetősége. Ezen felül olyan előnyökre is szert tehet a cég, mint a hatékonyság növekedése vagy az átláthatóság. Előadásunkból kiderül, milyen lépésekkel tehetnek tudatos lépéseket a telephelyi biztonságért és fejlődésért.
    Innovációk pandémia idején

  • Üzleti teljesítmény növelése költségcsökkentés mellett - világszerte minden vállalat erre a problémára keresi az optimális megoldást nap mint nap. A cél, hogy minél jobb termékeket, minél gyorsabban és olcsóbban eljuttassák megrendelőikhez, természetesen mindezt magas szintű szolgáltatási színvonalon. Napjaink túlkeresleti-túlkínalati világában ezen célkitűzések elérésében a logisztika minden eddiginél meghatározóbb szerepet játszik. A szállítmányozás hatékonyságnövelésének kulcsa a megrendelők és partnereik stratégiai együttműködésében rejlik, amihez a kihasználatlan fuvarkapacitások megszüntetésén, a várakozási idő minimalizálásán valamint átlátható operatív folyamatokon keresztül vezet az út. Ismerje meg bővebben, miként teszik a Transporeon szolgáltatásai eredményesebbé és hatékonyabbá ügyfelei logisztikai folyamataikat!
    Intelligens logisztikai megoldások

  • A Mesterséges Intelligencia számos alkalmazáson keresztül teremt értéket a raktározás területén, ahol a legkülönbözőbb feladatokra használják a számítógépes látás, robotika, gépi tanulás vagy akár a nyelvfeldolgozás eszközeit. De vajon szükség van-e minden áron a drága szenzorokra, kamera rendszerekre vagy éppen meg lehet oldani most már ugyanazokat a feladatokat intelligens algoritmusok segítségével akár egy hétköznapi okos telefon kamerájával? Mire képes valóban a mesterséges intelligencia a logisztika, azon belül is a raktározás segítésében? Ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak előadásunkban, amelyben több konkrét esetet demonstrálunk előre rőgzített vagy akár adott esetben élő prezentáció segítségével.
    Automatizált belső logisztika

  • Hogyan reagáljon a vezető gyorséttermi ellátási lánc és a beszerzés · ha a krízis teljesen külső okok miatt keletkezik · ha a vészhelyzeti tervekben nem arra készültünk, hogy bezárnak az éttermek · ha a vészforgatókönyvet a vészhelyzet kellős közepén kell kialakítani · ha a helyzetre nem létezik best practice tanulságok, átmeneti és hosszútávon fenntartható megoldások az eddigi legkomplexebb krízis-helyzet után.
    Innovációk pandémia idején

  • A tavasszal megélt rendkívüli helyzetben sokan megtapasztalták, hogy nem teljesültek a rendeléseik, levonult a szállító, esetleg ultimátumot kaptak tőle, vagy felmondták a szerződésüket. Hogyan biztosíthatjuk, hogy a szállító szívesen teljesítsen nekünk akkor is, ha a teljesítés nehézségekbe ütközik? Hogyan alakíthatunk ki többszállítós működési modellt?
    Beszerzés

  • Logisztikai szolgáltatások beszerzése

  • Hogyan adaptálható egy meglévő technikai megoldás újításként a logisztikában egy ipar4.0 folyamatban Mik a főbb levonható tanulságok, átadandó ismeret? Mi volt a kiindulási állapot? – egy használatban lévő, jól működő folyamat továbbfejlesztése, automatizálása Az automatizálás és az adat transzparencia kapcsolata, jelenléte a gyakorlatban A cél állapot elérése: ACS – Automatic Consolidation Station működése, vívmányai
    Automatizált belső logisztika

    Összes kinyitása +
  • Munkaköri, munkaszerződés, béralku, teljes munkaidő, rész munkaidő, home office vagy office-based, CV, linkedin, motivációs levél? Csomó praktikus kérdésre gyakorlatias válasz ahhoz, hogy el tudj indulni a munkaerőpiacon.
    Hallgatói konferencia_LogiChat

  • Kétségtelen, hogy a pandémia rengeteg nehézséget és dilemmát okoz és okozott a szervezetek és a munkavállalók számára. Ugyanakkor az ilyen és ehhez hasonló kiszámíthatatlan és tervezhetetlen helyzetekből sokat is tudunk tanulni. Érdemes ilyenkor egy pillanatra megállni és átgondolni, van-e olyan hatása a covid járványnak, amiért hálásak lehetünk akár vállalativezetőként akár munkavállalóként. Előadásomban ezekről a szerintem fontos és a járvány után is velünk maradó reménykeltő jelenségekről fogok beszélni.
    Dönthetek másképp - Vezetőként új utakon

  • A hibrid szó idén kiugrott az autóiparból és meghódította az egész piacot. Akarva-akaratlanul, de olyan környezetben találtuk magunkat, ahol a fele munkaerőnk épp nincs ott, a másik meg ott van, de talán nem ott szeretne lenni. Hogyan tudunk jól vezetni hibrid környezetben, mit követel meg tőlünk vezetőként 2020/2021?
    Dönthetek másképp - Vezetőként új utakon

  • “Behavioural Economics” is all the rage today. Two recent Nobel Prizes in economics went to their proponents. “Thinking, fast and slow” (Kahneman) and “Nudge” (Thaler) are global bestsellers. But is it enough to predict human reactions based on cognitive effects, like behavioural economists do? Or should we go further and use these new-found tools to make better decisions? In purchasing, in strategic choices, in general business, in everyday life? Prof. Sibony (Oxford/HEC) found that there is a set of 9 cognitive decision making traps that lead us astray in daily business. CodeBreakers™, an international company based in Budapest, has teamed up with Prof Sibony to translate his insights into an everyday, practical, decision making framework. Prof. Vaci (MSM/SEED/CEU), one of the founders of CodeBreakers™, will lead us through how to build a practical framework for decision making - to improve our ability to chose. He will show how our biases develop, how our brains are “coded” for mistakes and how to filter out these effects. This presentation will be a real eye-opener for professionals involved in daily decision making. Sandy Vaci is not only a professor, he is an international (Canadian) business executive with 39 years of experience from Canada, US, Europe and Asia - with companies like Procter and Gamble, Citibank, Cadbury and The Royal Bank of Scotland.
    Dönthetek másképp - Vezetőként új utakon

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás