Kapcsolat
A GLABs szoftvercsalád létrejöttét a tudatos, digitalizált logisztika ihlette, amit a piac igényeihez igazítottunk. 2015-ös első szoftver indulása óta rengeteg tapasztalattal rendelkezünk a telephelyi logisztikai problémák, főként a rakodás menedzsmenttel kapcsolatos problémák feltérképezésében és megoldásában.
Termékeink között szerepel az online időkapu (Time Slot Management) szoftver, a Yard Management, a Transport Management, a Task Management, a Check-in KIOSK, a Kamionhívó mobilapplikáció és a Rendszám alapú automatikus telephelyi be- és kiléptetés is.
A GLABs digitális megoldásaival a gyártó, kereskedelmi és logisztikai cégek a rakodások tervezésétől kezdve a rakodások lezárásáig, teljeskörűen kezelhetik folyamataikat. A szoftvereink kiegészítik egymást, így a szállítási igénytől kezdve, a fuvarmegbízás kiosztás, rakodás tervezés, időkapura való érkezés, a telephelyi forgalom menedzsment, a csomagolási és rakodási folyamatokon keresztül egészen a szállítmány távozásáig kezelhetők a telephelyen felmerülő feladatok.
Szoftvereink mellett hardver megoldásokkal is támogatjuk a telephelyek digitalizációját: információs kijelzők a raktárnak és a portának, kamion hívó kijelzők, raktár tablet, rámpafoglaltság szenzor. A Self Check-in KIOSK önkiszolgáló felületet biztosít a sofőrök számára a bejelentkezéshez, így érintésmentessé teszi a járművek érkeztetését. Rendszám alapú automatikus be- és kiléptetéssel amellett, hogy gyorsítjuk, átláthatóbbá és biztonságosabbá is tesszük a telephelyi gépjármű forgalmát.
Legújabb fejlesztéseink a GLABs Kamionhívás mobilapplikáció és a Vendégkezelés modul. A Kamionhívás applikációt használva a telephelyre rakodásra érkező sofőrök az alkalmazásban kapják meg a rakodási utasításokat, (pl.: hívás, rámpa szám, rakodás státusz), így közvetlen kommunikációt alakítunk ki a sofőr és a raktár között. A sofőrök rámpára hívás mellett érkezéskor már az alkalmazáson keresztül bejelentkezhetnek rakodásra, navigálhatnak a kamionparkolóba és a rakodási pozícióra és előre jelezhetik a késést. A raktár pedig dokumentum átadásra is hívhatja a sofőrt az applikációból. Ennek köszönhetően gyorsan, egyszerűen és nyelvi akadályok nélkül irányítható a telephelyi rakodás. A Vendégkezelés modul a telephelyre érkező vendégek nyilvántartásáról, beléptetéséről és kiléptetéséről gondoskodik. Ehhez biztosítunk előzetes vendég regisztrációt, vendégkártya kezelést, előzetes értesítést a fogadó félnek, valamint Kiosk Check-in-t vagy regisztrációt. A vendégkezelés modul használatával a portaszolgálat egy rendszerben kezelheti összes felmerülő feladatát.
A konferencián előadóként és kiállítóként veszünk részt, standunknál az érdeklődők minden szükséges információt megkaphatnak a telephelyi rakodás menedzsment megoldásainkról.
Előadásunkban a Galambos Logistic G2 telephelyén bevezetett megoldásainkat esettanulmányként bemutatjuk az érdeklődőknek. Galambos Tamás (Galambos Logistic) és Szabó Endre (GLABs) beszélnek a projekt megvalósításáról és az elért eredményekről.