Gyakran ismételt kérdések

Zárt térben megrendezett konferenciákon (“egyéb  rendezvény”) a tavasz óta érvényben lévő rendelet szerint csak védettségi igazolvánnyal lehet részt venni.

A regisztrációnál hőmérsékletet ellenőrzünk.

Az előadótermekben a vendégektől kérjük a maszk használatát. Maszkot biztosítunk!

A szálloda több helyén kézfertőtlenítő található, illetve biztosítunk is mindenki számára, amit kérjük, hogy gyakran használjanak.

A termeket szellősen rendezzük be, szünetben a teraszokon is lehet majd fogyasztani, tartózkodni.

Az ellátási lánccal, beszerzéssel és logisztikával foglalkozó szakemberek legnagyobb rendezvényét, az MLBKT éves kongresszusát 29 éve, minden évben megrendeztük, így lesz ez idén is! Biztos pont szeretnénk lenni a szakma életében ebben a bizonytalan helyzetben is, megfelelve elvárásainak.

Mi arra készülünk. Az előadásokat rögzítjük és utólag is visszanézhetővé tesszük. Ha nem tud eljönni, vásároljon “Videótárjegyet”!

HUNGUEST HOTEL PELION
8300 Tapolca, Köztársaság tér 10.

Földrajzi koordináták: 46.88667, 17.44237

Parkolás a szálloda előtti saját parkolóban ingyen lehetséges 228 autó számára.

A regisztrációs pult nyitva tartása:

november 10. szerda: 9.00 – 18.00 óra
november 11. csütörtök: 8.00 – 17.00 óra
november 12. péntek: 9.00 – 12.00 óra között.
A más időben érkezőknek titkárságunk mobilszáma a konferencia ideje alatt: 20/971-0239.

Az előadások közzétételéhez előadóinktól kell engedélyt kapni. Amely előadásokat megoszthatunk, azokat a felhőben fogjuk elérhetővé tenni a regisztrált részvevők számára. (Sajnos egyre kevesebb hozzájárulást kapunk.)

A nyomtatások csökkentése érdekében, előzetesen, e-mailben küldjük el a részvevők listáját. A lista letölthető lesz a kongresszus mobil applikációjában is.

Környezettudatos szervezőként eseményeinken csökkenteni szeretnénk a nyomtatott anyagot mennyiségét. A végleges programot elérhetővé tesszük a mobilapplikációban, valamint a helyszínen nagyméretben kinyomtatva.
Napokra lebontott, kinyomtatott programot korlátozott darabszámban a regisztrációs pultnál találhat majd.

A kiállítók listáját és bemutatkozó anyagait a kongresszus honlapján  tekintheti meg!

A kiállítói nyereményjátékban bárki részt vehet, aki legalább 12 kiállítói standnál látogatást tesz a 29. MLBKT kongresszus első két napja alatt. A kiállítóknak pecséttel kell igazolniuk a látogatást tényét. A szelvényeket csütörtök este 18.00 óráig lehet leadni a regisztrációs pultnál. Az értékes nyereményeket a bankett vacsorán sorsoljuk ki.

A rendezvényen nincs előírt öltözet. Napközben a hétköznapi, üzleti viselet; a bankett estéjén az elegánsabb, formálisabb öltözet jellemző.

Idén is közel 400-an leszünk a 3 napos kongresszuson. Ez azt jelenti, hogy naponta általában 200-250 részvevő fordul meg a rendezvényen. A résztvevői listát előzetesen megküldjük, illetve a mobil applikációból is letölthető lesz.

Igen. A kongresszus szakmai programjain, társasági eseményein, étkezésein (kávészünet, ebéd, bankett) kizárólag az előzetesen regisztrált vendégek vehetnek részt, akik rendelkeznek a kongresszus hivatalos kitűzőjével, amelyben egyben a belépőjegyet is jelenti az étkezésekre.

A szálloda a vendégek számára csomagszobát és ruhatárat biztosít.

A szervező csapat, az MLBKT Titkárság a konferencia helyszínén a regisztrációs pultnál és az MLBKT Meeting Point-on elérhető lesz nyitvatartási időben, minden egyéb esetre titkárságunk mobilszáma a konferencia ideje alatt: 20/971-0239.

A kongresszus társasági programjairól honlapunkon  olvashat bővebben a Program/Társasági események menüpont alatt.

Amennyiben Ön szállást is foglalt, és előzetes utalás nem történt, kérjük ne feledje, hogy a szállásdíjat a helyszínen kell kiegyenlíteni készpénzzel vagy hitelkártyával.

Check in: 14:00-tól – Érdemes érdeklődni a recepción, ha korábban érkezik!
Check out: 11:00-ig
Reggeli: 7:00-10:00

A szállodában jelszavas korlátozás nélkül ingyenes wifi kapcsolat érhető el. A hálózat nagy sebességű, azonban elképzelhető, hogy a résztvevők és a kiállítók együtt jelentős adatforgalmat bonyolítanak majd. Ezért javasoljuk és kérjük, hogy amennyiben Önnek elengedhetetlen a stabil internetelérés, készüljön mobilinternetes megoldással is a biztonság kedvéért.

A helyszínen, a regisztráció alkalmával – a megvásárolt belépőjegyének megfelelően – azonosító névkitűzőt  adunk Önnek, amely tartalmazza az étkezésekre való jogosultságot is. Az étterem és a bankett terem bejáratánál elhelyezett leolvasóknál kell a kitűzőjét leolvastatni. Az azonosító kártyát, azaz a névkitűzőt célszerű mindig magánál hordania.

A vacsorát a szállóvendégek részére a szobaár tartalmazza.

A szálloda wellness központja minden nap 7.00 órától 21.00 óráig tart nyitva.

A kongresszuson készült fotókat folyamatosan töltjük fel az MLBKT Facebook oldalára. Örömmel fogadjuk, ha Ön is elküldi a logisztika@logisztika.hu címre a saját készítésű fotóit!

NE MARADJON LE Regisztráljon még ma!